خرید اینترنتی سیر سیاه/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید سال : 339
بازدید کلی : 4975

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400
نظرات

با سیر سیاه این محصول پرخاصیت بیشتر آشنا شویم

در این مقاله به یک گیاه دارویی پرخاصیت به نام سیر سیاه می پردازیم و با آن و خواص آن بیشتر آشنا می شویم. این محصول عمل آوری شده در واقع از تغییراتی که بر روی سیر انجام می شود بدست می آید و در کشورهای آسیای جنوبی، به خصوص کره سالیان سال است که به عنوان یک داروی گیاهی مصرف می شود.

سیر سیاه چیست
سیر سیاه در واقع از تغییراتی که بر روی سیر معمولی که در سبد غذایی بسیاری از ما وجود دارد، تهیه و تولید می شود. این تغییرات که در نهایت یک محصول پرخاصیت را به ما می دهد باید در دما و رطوبت خاصی انجام گیرد و یک سیر با رنگ سیاه و طعمی شیرین و دلچسب و البته بدون بو را به ما می دهد که حالتی ژله ای دارد.

این سیر در سایر نقاط جهان و از طریق کشورهای آسیای جنوبی به فروش می رسد و به اشکال مختلف اعم از پودر، خمیر و همچنین قرص های مکمل به بازار عرضه می شود. امروزه ما در کشور خود نیز توانایی فرآوری سیر و تبدیل آن به سیر سیاه را داریم.

فروش سیر سیاه در اصفهان

خواص سیر سیاه
سیر سیاه دکتر بیز دارای خواص فراوانی است که از آن میان می توان به جلوگیری از پیری زودرس اشاره کرد زیرا خاصیت کلاژن سازی فراوانی دارد. همچنین برای افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها پایین است، بسیار مفید می باشد زیرا قدرت ایمنی بدن را بالا می برد.

همچنین این نوع از سیر دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی فراوانی می باشد. از دیگر خواص آن می توان به جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی، کمک به افرادی که درگیر بیماری های تنفسی هستند و ضد سرطان بودن آن اشاره کرد. همچنین باعث کاهش غلظت خون و همچنین فشار خون می شود.

خرید اینترنتی سیر سیاه

نحوه عمل آوری این سیر
این محصول پرخاصیت و مفید در واقع از انجام تخمیر بر روی سیر معمولی بدست می آید. در طول این پروسه، سیر را در حدود 60 تا 90 روز در دمای معینی که حدودا بین 60 تا 70 درجه می باشد حرارت می دهند. البته نکته مهم در این زمان کنترل رطوبت است که باید در یک میزان معین نگه داشته شود. محصول نهایی بعد از 90 روز سیری سیاه رنگ و ژله ای می باشد.

در گذشته در ایران این سیر تولید نمی شد و تولید آن در انحصار کشورهای آسیای جنوبی بود. اما امروزه ما نیز آن را تولید می کنیم و می توانیم به راحتی و با قیمتی مناسب آن را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.

سفارش سیر سیاه

این نوع از سیر برای چه افرادی مضر است
هر ماده غذایی، دارویی و حتی گیاهی نباید بیش از اندازه مصرف شود زیرا دارای مضراتی برای بدن خواهد بود. سیر سیاه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مصرف بیش از اندازه آن به کبد آسیب می رساند. و باعث مشکلات معده و همچنین اسهال می شود. در برخی از افراد نیز ممکن است باعث آلرژی شود. این محصول حتی می تواند به افرادی که درگیر درد مفاصل هستند نیز کمک کند.

در برخی از افراد ممکن است ایجاد اگزما و یا حتی سرگیجه نماید. بنابراین با احتیاط مصرف نمایید و در صورتی که بدن شما واکنش نشان نداد، آن را مصرف کنید اما تعادل در مصرف را فراموش نکنید.

 

فروشگاه پرشین خرید



تعداد بازدید از این مطلب: 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود